BMW 5 E34 525i





BMW 5 E34 525i

Model: 5 E34 (1988 - 1996)

Wikipedia (5 E34): http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E34

Anglicky (český popis chybí)

A mid-range model which used a 6-cylinder engine. Like the 520i, the 525i was initially powered by the M20 engine, which was later updated to the M50 and M50TU engines. The 525i was the most popular E34 model globally, with 566,573 units produced.

Fórum 5 E34 Nové téma

Inzerce / Bazar Vložit nový inzerát


Manuály BMW 5 E34 525i  |  5 E34 Vložit nový manuál

Manuály servisní (6) Přidat

Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
1994 - 1995 1995 525i 525it 530i 530it 540i electrical troubleshooting manual.pdf Anglicky 10.7 MB 527
1993 1993 bmw e34 electrical troubleshooting.pdf Anglicky 11.7 MB 556
1992 1992 e34 525i 525it 535i m5 electrical troubleshooting.pdf Anglicky 11.6 MB 570
1991 1990 1991 e34 535 electrical troubleshooting.pdf Anglicky 10.8 MB 408
1990 1990 e34 525i 535i m5 electrical troubleshooting.pdf Anglicky 9.34 MB 368
1989 1989 e34 525i 535i electrical troubleshooting.pdf Anglicky 7.4 MB 334

Poradna Vložit otázku

Nemá sílu   Zdravim, koupil jsem bmw e34 525i 141kw, chtěl jsem silnější verzi než kterou mám již déle a to 520i vanos. Bohužel se mi zdá naopak 525i línější, při "nižších" otáčkách cca. do 4 000 má sílu asi tak jako felicia 1,9D a nad 4000 začne táhnout ,ale příde mi že méně jak již zmiňovaný dvoulitr. A dále......

nestály chod motoru M50 b25   Čau mam problém se svojí e34,M50 B25.Začlo mi něco klepat na motoru při volnoběhu a jednalo se o takový kovový zvuk nesouběžný s chodem motoru,a nešel na všech 6 válců.Hydroštely to určitě nebyli.Vyměnil jsem svíčky,váhu,a všechny indukce a klepání dá se říct zmizelo ale motor na volnoběh má stále n......

nejde mi proud do cerpadla   ahoj poterboval bych poradit menil jsem motor u e34 2.5 12v za ten samej elektriku jsem nechal normalne svoji vsechno mam fakt dobre snimace mam dobry a porad nestsrtuje nejde mi proud do cerpadla a nejde proud z civky mel jsem uz 4 elektrikare a porad nic rele ,pojistky ,snimace dobry a nic poradte......

nedobiji mi auto nemuze mi nikdo poradit   vymenil jsem altik,meljsem uplne rozteklou nejakou pojistku tak sem taky vymenil a porad nic nemuze mi nikdo poradit

brzdy brzdí pořád i za jízdy   čau všichni,potřebuji radu ohledně zadních brzdových destiček. Brzdí pořád i během jízdy což je dost znát i na spotřebě,vůbec se s tím nedá jezdit,destičky jsou po 5000km uplně k.o. a kotouče už asi taky budou dost zničeny,budu to teď měnit ale nevím co ještě zkontrolovat jestli budou i brdiče k.o. ......

Motory


Rok od-do Kód motoru Palivo [ccm] Válce [kW] [Nm] Počet
ventilů
1990 1992 M50B25 benzín 2 494 6 / Řadový 141 245
1989 1990 M20B25 benzín 2 494 6 / Řadový 125 222 12

Naše vozidla BMW 5 E34 525i Přidat vozidlo

1996 BMW 5 E34 525i 2.5

3 fotek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor Řadový, M50B25TU.

1991 BMW 5 E34 525i 2.5

1 fotek

Výkon motoru 141 kW (192 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 6-válec.

1994 BMW 5 E34 525i 2.5

3 fotek  |  3 servisních knížek

Výkon motoru 141 kW (192 PS) při 5900 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 494 ccm (152 cui), Řadový, M50B25TU.

Pro mě nejhezčí auto na světě, dříve jsem vlastnil 518i a teď jsem si splnil sen a koupil tuto 525i, kterou bych rád vyšlechtil :)

1991 BMW 5 E34 525i 2.5

1 fotek

Výkon motoru 125 kW (170 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment 222 Nm (164 ft/lb) při 4300 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 494 ccm (152 cui), 6-válec, Řadový, 12-ventil, M20B25.

1988 BMW 5 E34 525i 2.5

2 fotek  |  25 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment 222 Nm (164 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 6-válec, Řadový, M20B25 125kW.

Moje 1. Po haluzy

Servisní knížky BMW 5 E34 525i

Kufrové víko   Z mého původního kufrového víka už začalo pomalu vypadávat osvětlení SPZ jak bylo zespod schnilé, naštěstí nemusím řešit opravu protože se mi podařilo sehnat absolutně bez koroze, dokonce ve stejné barvě Diamant schwarz

Olej + filtr + sací hadice ke vzduchovéme filtru   Výměna oleje - Castrol Magnatec 5W-40 + olejového filtru BOSCH. A jelikož byla prasklá vzduchová hadice od filtru k sání tak proběhla také výměna za novou od zn. FEBI

BMW e34 525i, r.v. 1994 dovoz SRN   BMW e34 525i M50B25TU vanos, manuální převodovka, r.v. 7/1994. Barva Diamant schwarz mettalic, dovoz SRN, 2x airbag, polokožené sedačky, přední okna v elektrice, elektrický šíbr, manuální klimatizace.

Nová kola   Komu se nelíbí na toho JBT... :-))

ramena a kardan   Výměna hardyspojky na kardanu. Výměna spodních ramen přední nápravy.

Geometrie   Geometrie + nová tyč řízení

Brzdy kompletně opraveny   Auto hezky po silnici pluje bez odporu, s vyřazenou rychlostí to krásně jede dál a dál. Spokojenost

Levá strana brzd opravena, rozchozena   Investice za dráťák a oříšek se 7mm imbusem na golu Destičky nevím kolik už stály :S Kotouče byly k vozu

Bávo je doma   Auto dovezeno na zahradu, musí se poladit brzdy a zkontrolovat rozvody

První servis   Při koupi nový olej, Shell Helix 10W-40, 6*svíčka NGK, a všechny filtry samozřejmě.....minulý majitel byl slušně řečeno pěkný dobytek na servis.... :-) Další návštěva bude letos v MV Motorsport :-)