Fórum - Téma


Ztráta výkonu BMW 525D 130 kw


Fórum 5 E60/E61 Ztráta výkonu BMW 525D 130 kw

Manuály  |  Inzerce  |  Model BMW 5 E60/E61  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2005 5 E60/E61 525d

24 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.



2017-09-12 12:25:03

Dobrý den, před několika dny se začal na mém bmw projevovat nepříjemný problém. Vozidlo nehlásí jakoukoliv chybu, nekouří, nevydává žádné nestandartní zvuky, ale nemá při jízdě výkon. Najednou jako by prostě bylo turbo mimo hru a vůbec netlačilo. Po pár nastartováních jelo auto opět normálně, ale dnes se závada vrátila. Diagnostika neukazuje žádnou chybu. Máte někdo tušení, čím to je?

2017-09-24 00:02:44

Zdravim mam stejny motor a stejny problem, vyresilo se to nejak???

2017-09-24 00:14:22

Jeste poznatek, menil jsem svody za litinove a kdyz jsem mel to rozebrane tak sani u turba netesnilo ta obrovska hlinikova trubka. Je tam gumove tesneni primo u turba, je to tusim sani do turba. Netesnilo uplne atak jsem to tesneni improvizovane opravil vulkanizacni paskou, tim se nebudu nijak chlubit nejsem na to hrdy ale potreboval jsem to hned. Kazdopadne po zatesneni a smontovani to auto melo neskutecny tah, od rozjezdu tahlo jak nikdy. S toho uvazuju nad tim ze to je to tesneni ale chci se zeptat na zkusenosti. Jinak nikde taky zadna hlaska na diagnostice nikde nic. Kazdopadne tesneni uz mam jen to prehodit, ale kdyby to nebylo ono tak cekam nejaky tip. Dela to hlavne to ze od rozjezdu netahne, nejhorsi je to do kopce, na jednicku a rozjezd jak kamion s plnym navesem. Dik za tipy.

2017-09-29 00:04:32

Tak tesneni vymeneno zatah sem tam super hlavne za studena rozjezd, ale v globalu problem pretrvava. Ztrata vykonu trva

2017-10-11 19:27:38

Tak mi se patrně problém podařilo identifikovat. Bordel dělá tahle klapa https://www.autodily-pema...i-klapka?productId=221431. Nechová se to jako klasická škrtící klapka, v tom smyslu, že by se otvírala a zavírala společně s plynovým pedálem. Příjde mi, že má pouze funkci "zdechání motoru". A teď proč si myslím, že je problém v této klapce. Když motor nemá výkon, tak se dá s klapkou volně hýbat(pomocí osky s vinutou pružinou co kouká z boku). Pokud motor funguje tak jak má, tak je klapka fixovaná v poloze zcela otevřeno. Proto si myslím, že bude problém v servu ovládající klapku a že ve chvíli, kdy je motor bez výkonu, se klapka neřízeně hýbe a tím přivírá množství vzduchu. Setkal se s tímto někdo? Doslechl jsem se, že u jiných značek škoda, audi.... někteří klapku z potrubí demontují a je po problému. Údajně je její funkce nezbytná pouze v případě, že motor začne nasávat přes turbo olej a nejde jej standartně zhasnout.

2017-10-11 22:44:42

jo tohle je možný důvod. Nemyslím si že půjde úplně odstranit.

Viděl jsi jak na tom fyzicky je? Problém bývá že je zanesená od karbonu a pak se plně neotevře.Otvírání je řízeno z ŘJ.Ta dokáže reagovat na to že se klapka plně neotevře. Když se dává nová klapka tak ŘJ musí udělat nové adaptace protože jinak by ta výměna byla k ničemu a klapka se otvírala jen podle té původní


Odpovědět