Fórum - Téma


Ruměnčin mazel ....


Fórum O vozech našich členů Ruměnčin mazel ....



1 ......... 21  22  23  24  25

2017-05-21 14:43:43

reagoval bych dřív ale nemohl jsem...a teď jsem si poslintal monitor

paráááda

2017-08-13 10:40:09

Možná jsem konečně odhalila záhadu "strašení" v té mojí slavné elektronice I když musím zaťukat, že celé léto nic ...no co myslíte, mohl by to dělat tento "oxidátor"? je to pod pravým zadním podběhem, asi plusák, vede spolu s tím druhým úplně dopředu drátky nejsou moji silnou stránkou

Jinak opět lakování pravé půlky auta, nějaký kripl mi Mazlíka poškrábal

Ale jak se říká vše špatně pro něco dobré, jen díky tomu byl objeven zoxidovaný kabel...

Jo a bude drobná změna na mazlikovi, tak se pak pochlubím

2017-08-13 23:06:10

Opět fešák Poškrábaný bok po vandalovi nově nalakovaný...

Nový přední nárazník včetně lakování, ten jsem pocuchala na výletu za Popelkou s Luďkem

A jako bonus zrcátka v barvě vozu ti co mi to říkali ať je nalakuji do pomeranče měli pravduje to bomba

2017-08-13 23:15:03

No vida,další level nahoru ,vypadá to super,akorát kvůli tvému ,prý už nikde není k sehnání oranžová perletˇ,všecku jsi ji spotřebovala..

2017-08-13 23:24:06

demi: já se z Tebe zblázním, hahaaa Děkuji

Ty jsi také odborník přes BMW a o historii toho mého toho víš spoustu, tak se tě zeptám...v předešlém příspěvků v tomto tématu jsem dávala fotku a popis zoxidovaného kabelu, myslíš, že by to mohlo dělat ten problém s elektronikou, jak jsem řešila před létem? Se v té elektronice vůbec nevyznám

2017-08-14 00:03:30

ruměnka: Pravděpodobně jde o ukostření.Jdou ty kabely do kastlu baterie?Oxidace tam rohodně je,tím pádem i větší přechodový odpor,chce to překontrolovat i zalisování kabelů v okách pod bužírkou a kdyžtak bez milosti vyměnit a souběžně zkontrolovat všecky kostry na voze,tobě se ty problémy děly většinou při nížšich teplotách a vlhku,takže oxidace kostry by tomu v závislosti na tepelné roztažnosti materiálu,vlhkosti a i zátěži el. istalace(zima,šero,tma-start,svícení,topení atd.)mohlo i odpovídat.Bylo by dobře,aby tímto ta záhada zmizela navždy a ty si jen užívala svého nově opraveného i s tím,že barva už stejně došla *.

2017-08-14 08:18:26

demi: Oba kabely vedou do svazku kabelů, který je uvnitř auta na pravé straně pod kobercem a vedou úplně dopředu, až někam k pojistkám, pod palubku...

Já doufám, že půjde objednat ta koncová část a opraví se to "výměnným" způsobem, asi by to mělo jít, že? ještě jsem do toho nedloubala, nebyl čas Jediné co, tak jsem ten kabel ustřihla z toho druhého BMW, abych se v tom případně mohla pošťourat tam je to také špatné (naprasklé), ale jsou čitelná čísla, tak si to vezmu do BMW aby mi to objednali pokud to půjde ale věřím, že půjde Byla by to paráda kdyby mi to v zimě nedělalo už neplechu

... ještě, že těch aut v oranžové perleti je poskrovnu

Ale i tak je pořád co dělat ještě musíme opravit zámek ve dveřích, z ničeho nic dveře za řidičem nejdou odemknout, tak jsem zkontrolovala pojistky, ty jsou v pořádku, tak asi zámek umřel

Fx323i  
Martin Voigts
2017-08-15 13:28:05

Eh, tak koukám na ty kabely. Ten silnější vede na plusový pól pod kapotou a dále na startér a alternátor. A ten slabší a shnilejší podle fotek, tramtadadaá... pamatuješ, jak jsem tě naváděl na ten plusový kabel zezadu pojistkovky? Tak tohle je jeho druhý konec. U E90 mě nenapadlo tě tímhle směrem navádět, protože shnilé to bývá spíš u jedniček... Tak už asi víš.

Jinak existujou na to prostředky, kabel se přerušit a nastavit dá. Ale jsou na to potřeba opravdu velké pákové krimpovací kleště.

2017-08-17 09:00:43

fx323i: pamatuji, tak skoro jsi se trefil kleště snad nebudou problém a ten zbytek se poptám přímo v BMW a co nejdřív to dam dohromady

Ještě mám na tebe dotaz z ničeho nic mi přestal fungovat zámek dveří za řidičem, dvere jsou pořad zamčené a nelze je odemknout. Pojistky jsou v pořádku, napadá tě ještě něco v tomhle případě nebo je proste KO a musím ho zničit přes krytku a tuknout do nej aby se "vysypal" a šly ty dveře otevřít. Náhradní zámek mám i krytku v laku, takže nic není nemožné

Fx323i  
Martin Voigts
2017-08-17 10:59:15

V tomhle případě je asi KO buď zámek, nebo drát v průchodce do dveří. Bohužel ale nevím, jak by sis přes krytku měla pomoct...

Irča6  
Irena
2017-08-17 16:06:45

ruměnka: jak dlouho jsem o vás dvou nečetla, tak jsem musela najet tam, kde jsem skončila naposledy a musím jen a jen chválit vše, co jste absolvovali

Je to prostě parádní a originální kousek a také přeji, abys odhalila ty nešvary a dali vám oběma už navždy pokoj

2017-08-18 08:32:30

fx323i: O víkendu ten zámek vyměním

Jinak jsem poptávala ten "oxidátor", a je to celý kus a musí se nově natáhnout žádná opravná sada se nedělá a zase mi přijde škoda ho střihat, za tu cenovku 6.000,- by mohl parádu dělat od předu až dozadu ale to bude sr to vyměnit co?

Irča: Děkuji i když mám zatím pocit, že až tohle vyřeším, tak budu moct začít na druhém konci

Irča6  
Irena
2017-08-18 08:36:45

ruměnka: já vím, je to pořád dokola, ale co bychom pro ta svá neudělaly, že ?

2017-08-18 13:01:08

irča6: no právě já to stejně jednou zapálim třeba až budu měnit ten plusový kabel, nebo se na něm rovnou oběsim a budu mít klid

Jinak ještě sháním jednu novou parádičku pro mazlíka ale s těmi dodavateli to je domluva, už čekám 3 týdny na nějakou kloudnou odpověď ale určitě se pochlubím až to bude

2017-08-19 10:08:22

Ahoj. Nečetl jsem celé vlákno, skoro vlastně nic. Jen jsem mrknul na nějaký fotky a barva je fajn a replika m3 narazníku z hnusnýho předF" udělá pěkný koukatelný auto :) máš to pěkné, ale nerozumím dvou věcem - proč si takhle hraješ s 320d, kde to nikdo neocení, je to spotřebák a cena ať chceš nebo ne klesne dolu :( A proč jsi stříkala? Jen kvůli sobě? Omlouvám se, ale 22 stránek nebo kolik číst se mi nechce :-D Nicméně auto pěkné, ale neruzimím tomu :)

Fx323i  
Martin Voigts
2017-08-19 10:31:18

Chce to přemýšlet trochu jinak. Spotřebák možná, ale pokud se s autem jezdí denně a hodně, tak rozdíl ve spotřebě a ceně servisu může být dost zásadní. Spočítej si náklady na půl milionu km s 330i a 320d a vyjde ti slušný rozdíl. Navíc v dnešní době je silné auto víceméně k ničemu. Tuhle jsem jezdil s M5 F10. K čemu ti je pět set koní? Dobré je to tak na dlouhé cesty po německých dálnicích, ale tady? Šlápnu na to a doskočím k autu pár set metrů přede mnou. Chci předjet a proti stejně něco jede. Na co 500 koní, pokud s tím nebudu jezdit okruhy. Pak si u M5 s 500 koňmi provozované v Praze nacvakáš na BC dlouhodobou průměrnou rychlost a tam svítí 34,5 km/h. Na co takové auto?

Luigi  
Luděk Schutz
2017-08-19 10:36:30

nobody: odpovím, než se přihlásí Ruměnka, s dovolením já. A to jen z důvodu toho, že nejen že mám stejný typ (mimo toho automatu) jako ona, ale též se věnuju vylepšování svého mazla. Ono, abys to pochopil, musíš být prostě srdcař této značky a mít k tomu svému autu přímo "osobní" vstah. Pokud to bereš, jak sám zde uvádíš, jen jako tzv. "spotřebák" nikdy to nepochopíš. A co se týče toho, že ta cena auta jde časem dolů, pak se to týká všech vozidel (vyjma určitých typů veteránů) Tam ta cena jde naopak nahoru. Ale, to už je na jiné téma.PS: Jinak ty auta co vyjedou z té výrobní linky k odběrateli, osobně beru ve většině typů, spíše jako takový polotovar a tak díky "dnes" už kvalitním tuningovým dílům si lze udělat auto k obrazu svému.

fx323i: Martine: Naprostý souhlas.

2017-08-19 11:44:36

Asi jsme se nepochopili... Diesel je pro mě spotřebák, protože kdo si koupí diesel tak je tam předpoklad že to kupuje kvůli spotřebě a spotřebu řeší, když toho najede hodně, cca diesel se vyplatí tak nad 30tisíc kilometrů ročne a potom je to auto spotřebák a logicky mu zásadně klesá cena ať si ho člověk zlepšuje jak chce - někdy, často je to spíše na škodu. A pointa toho celého co jsem chtěl tím říct, že já jsem sakra puntičkář a po každým výletu očistím předek od mušek atp., takže u mě o auto je až přehnaná péče, bohužel, ale ělám to aspon u auta co má potencionál neklesat na cene - tzn 30i, individual, plná výbava... Ten diesel bude za chvílí stát 100tisíc, a peníze ti nikdo nedá zpět :) Ono je to vlastně ve výsledku úplně jedno, protože to není mé auto a já osobně bych do dieselu nedával ani kačku na víc - jen servis a jezdit, ale zajímalo by mě pouze proč to lidi dělají, nebo zde Ruměnka, proč zrovna diesel :) Ale určitě zde nechci ropoutat nějakou debatu nebo vypadat jako nějakej chytrolín čí něco, ale já osobně to nechápu a rád bych věděl, znal proč :)

Fx323i  
Martin Voigts
2017-08-19 12:07:12

No právě, Alena najede hodně, takže pokles na ceně versus rozdíl ve spotřebě je celkem enormní.

Pro srovnání, po přesednutí z benzinové V8 do 2,0 nafty jsem za necelého půl roku na palivu ušetřil 80 000 Kč. Po roce a půl teoreticky můžu auto "vyhodit do popelnice" a jít koupit jiné podobné. Potud to naplňuje definici spotřebáku. Ale co dál? Mít tohle jako "spotřebák" a na víkendy si koupit jiné auto? To je jako smysluplné? Pro někoho možná ano, pokud víkendovku vyloženě chce. Jinak je asi rozumnější poladit si k obrazu svému auto, kterým jezdím, používám ho, a může mi tak dělat radost každý den.

Luigi  
Luděk Schutz
2017-08-19 12:39:57

Já osobně tolik jako Alena nenajedu. Auto mám de facto na víkendy. Už mám najeto něco málo přes 210 tisíc. A jediná vážnější oprava byla u výměny ložiska zadní nápravy.(už hučelo) Auto má po chipu 145 kW /Nm 420..Průměrná spotřeba necelých 6 litrů. A vůbec si nemyslím, že i při tom mém menším ročním nájezdu by se mě ten diesel nevyplatil. Jezdím dost ostře a tankování mě vůbec neirituje. A těm autům se stejným obsahem v benzínu ( pokud nemají turbo) v naprostém poklidu ukazuju svoji záď. A tak jak se zde už zmínil Martin : Dělá mě radost a to i včetně toho, že si ten design upravuju dle své představy.

Vše je jen o tom kolik tomu auto kdo co dá. Ono to auto mu to pak také vrací. Pro mne to není "jen" spotřební věc. Pro mne je to záležitost.


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25