Fórum - Téma


BMW 3 E90 320d trhani motoru M47


Fórum 3 E90 BMW 3 E90 320d trhani motoru M47

Manuály  |  Inzerce  |  Model BMW 3 E90  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2006 3 E90 320d

5 diskuzí

Výkon motoru 120 kW (163 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.



2017-05-16 20:21:21

Zdravim vsechny.Pro vlastniky tohoto typu motoru M47 (M204D4),dloho jsem na internetu hledal pricinu a jak jsem si vsiml v diskuzich,tak hodne lidi tohle trapi a nemohou prijit na to cim to je,diagnostika taky nic neukazuje a par lidi uz menilo hodne drahych veci(turbo,vstriky,atd)ale problem se furt projevoval.Jevi se to hlavne v nizkych otackach na "mikroplyn" napr.4 rychlost pri 50 km/h (1200 a 1800 ot).Motor trosku poskubava a po pridani vic plynu trhne,hned se chytne a vyssi otacky uz jsou v poho.Jedinny cim se to zlepsilo a na kratkou dobu ustalo bylo vycisteni EGR ventilu a skrtici klapky.Po tydnu to ale prislo zase a bylo to jeste cim dal horsi...Nakonec jsem odpojil podtlakovou hadicku EGR ventilu(tim ho vyradil)a trhani uplne prestalo.Jediny co tak se rozsviti kontrolka emisi..Duvod je asi ten ze to v nizkych otackach pri nespravne funkci pousti hodne vyfukovych plynu zpet a dusi to motor,pri vykonu a vyssich otackach to prej uz neni aktivni,tim se i vysvetluje abnormalne zasranej EGR pri dlouhodobe neudrzbe(v mem pripade az 1cm karbonu na stenach)...takze reseni je nechat zaslepit EGR ventil nebo v tehle ekoskupine na motoru(egr,ovladani atd)najit problem a opravit to,pripadne to vymenit za novy veci....sorry jestli se opakuju a je to tady uz vyreseny..Zdarec

2017-05-16 21:09:57

zaslepit EGR ventil dle mého pohledu je na úkor životnosti DPF. Část těchto zplodin se z v tom případě nevrací zpět do sání (nemíchá se s nasávaným vzduchem do válců) a jde tedy rovnou do filtru pevných částic. Nehledě na zvýšení emisních povolených hodnot.. Raději jednou za čas vyčistit.

2017-05-16 21:19:17

luigi: To mas pravdu,,vycistin nebo vymenit za novy,ale jinak konecne se nasel pachatel v dlouhodobym problemu(aspon u me)

2017-05-17 00:25:36

Mě to dělá taky.. Když zmáčknu podtlakovou trubičku, tak to přestane.. Všímám si toho ale jen cca 10 vteřin po nastartování.. Prvních 10 vteřin je to v pohodě, pak to začne lehce houpat a škubat, po zahřátí zase ok.. Přijde mi, že se to postupně zhoršuje.. Ta podtlaková trubička vede do podtlakového měniče, který prý bývá často špatný. V lepším případě má zacpaný filtr. Není to zase tak moc drahá záležitost, ale je to tam (alespoň u mého M57) v zadu dost zašitý pod sáním a vyměnit se to dá jen obtížně.

Tohle to je:

http://www.sautodily.cz/w...til-turbo-Bmw-11747796634

Zaslepovat EGR nebo dělat jiné zhůvěřilosti patří spíš do okruhu jiných značek, než BMW.

2017-05-17 19:55:23

frogale: tak diky za info,mate pravdu je to lepsi opravit nez zaslepovat.diky za dalsi radu


Odpovědět